Αγαπητέ Δημότη,

Ο Δήμος Αθηένου, στα πλαίσια των προσπαθειών του για βελτίωση της αποτελεσματικότητας στη λειτουργία του έχει θέσει σε λειτουργία τη ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ.

Μέσω της ανοιχτής αυτής γραμμής επικοινωνίας, στόχος μας είναι η καθημερινή σχέση των πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηένου και η εύκολη αλλά και η αποτελεσματική εξυπηρέτηση τους.

Στη Γραμμή του Δημότη μπορείτε να καλείτε με μηδενική χρέωση, προκειμένου να:

  • εκφράσετε κάποιο αίτημα,
  • κάποιο παράπονο,
  • να αναφέρετε μια βλάβη (ύδρευσης, ηλεκτροφωτισμού, θέματα καθαριότητας, πρασίνου, περιβάλλοντος, προβλήματα στο οδικό δίκτυο κτλ),
  • να κάνετε κάποια εισήγηση,
  • να ενημερωθείτε για θέματα τοπικής επικαιρότητας
  • και γενικά αν χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία που αφορά το Δήμο Αθηένου.

Η Γραμμή του Δημότη είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτησή σας καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 07:30π.μ. – 15:00.

Η Γραμμή του Δημότη είναι μια χρήσιμη υπηρεσία τα αποτελέσματα της οποίας και η ανταπόκριση του Δήμου στις δικές σας ανάγκες, εξαρτάται κατά πολύ από τη δική σας συμμετοχή και συνεργασία.

Με αργά και σταθερά βήματα προχωρούμε σε μια ανοικτή, συμμετοχική, δημοκρατική διαδικασία και περιμένουμε τους πολίτες να συνεργαστούν μαζί μας για μια καλύτερη Αθηένου!